maandag 1 april 2013

Zoals de

vakantie begon
zo is ie ook geƫindigd
op stap met mn camera
lopen en kijken
vooral kijken
en rustig afwachten
op wat komen gaat

ik liep langs t spoor
naar de open plek
aan de andere kant
van highway 16
het was vroeger een
houtzagerij t land is
een aantal jaren geleden
opgekocht door
hoe kan t ook anders
chinezen
er ligt nog t een en ander
niemand weet wat ze
er gaan doen
ouwe zooi is ook mooi

verderop
zag ik een onwaarschijnlijk
mooi blauw vogeltje
t soort blauw dat je verwacht
in de tropen maar niet hier

na even zoeken
vond ik een goeie plek
om te zitten
overzicht met rugdekking
want ondanks dat t vast
fantastische foto's oplevert
wil ik liever niet verrast worden
door een moederbeer of
een -moose met jong

mijn geduld werd
uiteindelijk beloond


















1 opmerking:

  1. De blauwe vogeltjes zijn de Mountain Bluebird; de zwarte is een Red Winged BlackBird

    BeantwoordenVerwijderen