zondag 19 mei 2013

Ik was van plan

een roadtrip te maken
maar t kwam er niet van
tenminste
niet de roadtrip die
ik in gedachten had
gelukkig maakt dat hier
niet zoveel uit
sla een willekeurige
onverharde weg in
en voor je t weet ben je
in the middle of nowhere

ver ver ver weg van alles
t is ineens vijf graden kouder
geen huis geen mens
geen levende ziel te bekennen
niet een die ik tegen zou
willen komen terwijl ik niet
in mn auto zit

ik zag welgeteld een beer
een hele flinke
hij was me te vlug af
schoot t bos in voordat
ik mn camera kon pakken
ik vond t geen goed idee
een ommetje te maken
om te zien of ik nog meer
wilde dieren tegen
zou kunnen komen
want aan de berenpoep
en moosekeutels te zien
stikt t daar van t wild
alleen niet vandaag....

ik ga er nog
wel een keer naartoe
zag op een kaartje dat
er nog veel meer wegen zijn
volgende keer vroeger weg en
koffie en boterhammen mee
dan kan ik langer wegblijven
en meer zien








1 opmerking: