woensdag 14 augustus 2013

Ik loop

enorm achter met
t bewerken en uploaden
van mn foto's maar er
is hier zo ongelooflijk
veel te zien dat ik t niet
kan bijhouden
als je naar parijs gaat
moet je de eiffeltoren
gezien hebben we waren
er gisteren daarna naar
de jardins du trocadero
waar prachtige fonteinen zijn
de twee grootste toeristen
trekpleisters van parijs zowat
in n paar minuten komt de
wereld langs

jean haalde intussen
allerlei lekkernijen voor
een picknick in
parc andre citroën
baquette vin blanc
camembert jambon
t was heerlijk

overal zijn mannen
die flesjes water en
metalen eiffeltorentjes
verkopen de police maakt
volgens mij actief jacht
op ze ik denk dat ze
illegaal in frankrijk zijn
ik spotte een zo'n man
terwijl hij om n hoekje
keek of de politie zag
waar hij was even later
schoot hij weer t plein
op gedekt door de vele
mensen eiffeltorentjes
in zn handen




Trocadero fonteinen













Parc Andre Citroën











Geen opmerkingen:

Een reactie posten