zaterdag 31 mei 2014

t is weer

rodeo weekend
n uitgelezen kans
voor n fotograaf om
veel foto's te schieten
mensen beesten en aktie
wat wil je nog meer

t begon vanmiddag
met n pre-rodeo party
in old hazelton bij de
riverboat
local beef hamburgers
live muziek en mooi weer

daarna naar de rodeo grounds
om jesse weg te brengen
hij gaat daar dit weekend kamperen
op de rodeo grounds
met wat vrienden

morgen begint de rodeo echt
gijs en ik zijn allebei van de partij
in tegenstelling tot eerdere berichten
rij ik dit jaar niet mee in t drill team
mn paard nog te jong onervaren
en te grillig en nog te weinig gewend
aan mij en ik aan hem om goed
mee te kunnen rijden
te schrikkerig bokken steigeren
mn eigen kleine prive rodeo
t leek ons geen goed idee
om dat te vervolgen....

ik blijf m wel rijden deze zomer
en probeer t volgend jaar weer
dan is ie vast meer gewend aan
de omgeving en gaat t vast beter
ik zal dit weekend foto's maken
en helpen bij de verschillende
onderdelen van de rodeo
en er zullen nog wel meer
foto's komen dit weekend....




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten